19 de Novembre de 2015, a Barcelona

El Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, juntament amb la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i l’Associació AMPLI, organitzen la 1a Jornada dedicada a la música a les biblioteques públiques, que tindrà lloc a l’Arts Santa Mònicael proper dia 19 de novembre.

S’hi presentaran idees i experiències per a la reflexió i la pràctica musictecària del present i del futur, amb la participació de Sophie Cornière (ACIM), Nicolas Blondeau (Mediamus) i Robert Kaye (MusicBrainz), Teresa Torres (professora de música i historiadora de l’Art), Lluís Gavaldà (músic i divulgador) a més de cinc musictecaris catalans. L’acte finalitzarà amb un concert de Myriam Swanson i la seva banda The Rhythm Teasures.

Més informació:
Cartell Bib&Play