Biblioteca Digital de predicció Google

Durant l’última dècada, he fet prediccions sobre com aniria l’any en SEO i màrqueting web. Fins ara, el meu historial és bastant decent: les conjectures correctes superen els errors. Però avui és el dia de la valoració, per qualificar el meu rendiment a partir de 2017 i, si la prova és prou alta, compartiu la meva llista per a l’any que ve.

D’acord amb la tradició, les meves prediccions es classificaran en la següent escala:
Va clavar-la (+2) – Quan una predicció és correcta en els diners i es compleixen els criteris principals
Parcialment exactes (+1): les prediccions que hi ha al parquet, però són una mica diferents de la realitat
No completament incorrecte (-1): aquells que es van acostar a la veritat, però són més “incorrectes” que “correctes”
Way Off (-2) – Guesses que no es van acostar
Breakeven o millor fa que facin noves prediccions per a l’any que ve, i sota aquest total, els meus dies de previsió han acabat. Vegem com això es treu … No estic nerviós … Estàs nerviós! Aquesta suor a la cara … És perquè … perquè plovia fora. És Seattle! Yeesh.

Prediccions de classificació Rand 2017
# 1: la cerca de veu serà més del 25% de totes les cerques de Google dels Estats Units en un termini de 12 mesos. Malgrat això, el volum de l’escriptori es mantindrà gairebé pla i el mòbil (sense veu) continuarà creixent.

+1: tenim dades per al volum de cerca d’escriptori i mòbil a través de Jumpshot, que demostra que els primers sí que es mantenen relativament plans i l’altre continua creixent.

Però, per desgràcia, no sabem el percentatge de cerques que es fan amb veu en comptes de teclats o pantalles. La meva idea és que el 25% de totes les cerques és massa alta, però fins que Google decideixi compartir un número actualitzat, tot el que tenim és la vella estadística de 2016 que el 20% de les cerques mòbils passaven per l’entrada de veu.

# 2: Google seguirà sent el primer referent del trànsit del lloc web en 5X +. Ni Facebook ni cap altra font provocarà cap problema.

+2 – Va clavar-lo! Tot i que, per ser justos, no hi ha cap desafiador seriós. Les xarxes socials i els líders del comerç electrònic de la web volen que la gent continuï al seu lloc, no es vagi i vagi a cap altre lloc. No és sorprenent que Google sigui l’únic referent de trànsit que queda.

# 3: l’espai de Tecnologia de Màrqueting no tindrà molta consolidació (menys sortides i adquisicions, per percentatge, que el 2015 o el 2016), però hi haurà almenys una sortida important o una sortida a borsa entre els principals proveïdors de programari de SEO.

+2 – El millor que puc dir de la base de dades exhaustiva de Index.com (que, per cert, mereix més atenció que Crunchbase, les dades que he trobat són de molta menor qualitat), Martech va tenir gairebé la meitat de les adquisicions en 2017 (22) versus 2016 (39). Tanmateix, el 2017 va veure l’IPO de Yext, per la qual cosa estic acreditant plenament aquest.

# 4: Google oferirà anuncis de cerca de pagament en fragments destacats, gràfic de coneixement i / o carrusels.

0 – Resulta que Google havia fet una mica d’això abans de 2017, que crec que invalida la predicció. Per tant, no em donen cap crèdit de cap manera, tot i que Google va ampliar els seus assaigs i tipus d’anuncis en aquest sentit l’any passat.

# 5: la cerca d’Amazon tindrà un 4% o més del volum de cerca web de Google a finals d’any.

-2 – Desviament, Rand. A partir de les dades de Jumpshot, sembla que encara no hi ha fins a l’1% del volum de cerca de Google. Ja era massa aviat en aquest, o les recerques d’Amazon mai no podrien competir, a gran volum, amb la manera com els usuaris de Google fan servir el seu sistema de cerca.

# 6: Twitter seguirà sent independent i seguirà sent la xarxa més valuosa i popular per a editors i influents.

+2 – Em sorprèn que hagi fet aquesta predicció donat el trastorn que Twitter ha tingut en els últims anys. Tot i això, és bo veure un autèntic competidor (malgrat la seva mida molt més petit) que Facebook es mantingui independent.

# 7: les 10 principals aplicacions mòbils romandran gairebé estàtiques per a l’any que ve, amb, com a màxim, un nou entrant i 4 o menys canvis de posició.

+1 – Vaig ser lleugerament agressiu en redactar aquesta predicció, encara que la realitat és bastant precisa. El domini d’algunes empreses del món de les aplicacions mòbils continua sense dubtar. Aquí hi ha les millors aplicacions de 2016 i aquí hi ha les de 2017. L’únic canvi real va ser Apple Music i Amazon caient d’un parell de taques i Pandora i Snapchat fracassar a la segona meitat de la llista.

# 8: 2017 serà l’any que Google admet públicament que utilitzen dades de compromís com a entrada als seus sistemes de classificació, no només per a la formació / l’aprenentatge

-2 – Hauríeu d’haver comprès que Google seguirà utilitzant les dades d’interacció de classificació, però no parlaran d’això. No tenen res a guanyar de ser obert, i un risc raonable si conviden els spammers i els manipuladors a imitar els cercadors i feu clic a classificació (una pràctica que, malauradament, ha aparegut al món de SEO de barrets grisos i, de vegades, malauradament , treball).

Puntuació final: +4: no massa lamentable, així que continuem amb aquesta tradició i vegem el que té 2018. Vaig a ser una mica més cavalier amb les prediccions d’aquest any, només per mantenir les coses emocionants :-)

Rand’s 9 Predictions per al 2018
# 1: el nombre total de clics orgànics que Google fa referència es reduirà en un ~ 5% al ​​final del